Skolavslutning

Imorse runt halv 9 kom Felicia till mig och vi började fixa oss inför skolavslutningen. Vi började 12 på fotbollsplanen så vi tog bussen som gick 11.34. När vi skulle gå till bussen mötte vi Celine och Julia som skulle komma till vår skola på avslutningen så vi gjorde sällskap!
Sen när klockan var 12 så hade vi tre uppträdanden och rektorns tal osv. Tog ungefär 45 minuter allt som allt.
 

Efter avslutningen åkte jag och Felicia till Södertälje för att träffa Melina, OCH DET VAR SÅ KUL!
Vi gick och köpte glass och pratade om allt möjligt, har saknat henne fetttttt mycket. Sen gick vi och köpte godis och jag var hemma runt 5.
Det var ungefär min dag idag och NU HAR JAG SOMMARLOV!
Så jävla skönt, kunde inte börja mitt sommarlov bättre än vad jag gjort idag

 

Kommentarer
Postat av: Melina

Woop woop kändis! Nej men saknat er också, it was super!

2013-06-12 @ 20:41:04
URL: http://fettcoolish.devote.se

Kommentera & vi gillar dig mycket ☆:

Spara dina uppgifter?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0